Masjidil Harom

Pagi tadi, sobat dari kecil, Boy, sms kayak gini: 

"Man, peuting kamari urang ngimpi nt umrah. Dina impian téh urang nganteur nt nepi pintu Masjidil Harom, ningalikeun nt tawaf di ka'bah. Ngan anéhna urang nu maké ihram, nt mah tawaf téh maké kaméja biasa, urang mah teu asup2 acan k Masjidil Harom". (nt=elu)

  
Inti terjemahan: Dia mimpi nganterin aku sampai pintu Masjidil Harom (dia ga masuk), terus ngeliatin aku tawaf di Ka'bah. Anehnya, dia yang pake baju ihram, aku pake baju kemeja biasa. 


Aku reply sms-nya: Amin Amin Amin, mudah2an kita akan kesana! *terlepas dari baju yang dikenakan di mimpi itu hehe.. mungkin kita masih jauh dari sempurna, Boy!*

4 komentar:

Anonymous said...

hayu atuh urang umroh..

imgar

Anonymous said...

btw, header nya tiap hari ganti gitu emang otomatis dan di set ato manual ? hehe..

imgar

Koim said...

Hayuuu!!! Imgar, itu manual kok.. karena aku pembosan abezz hehe

Anonymous said...

hayu ah umroh - rachman